slapp och slö.

å vad slapp och slö jag är idag alltså. Jag vet inte vad det är för fel (jo det vet jag, gick ju upp halv fyra imorse så uch..)
Men men that´s life. 
Nu sitter Elias med tandborsten i högsta hugg i morfars knä. Lite kvälls mys. OPS. Elias röck katten i örat.. hon vart då inte glad. hehe
Nalle ligger o sover, David och pappa tittar tv. Ja och jag som vanligt sitter vid datan. Det finns fan inte något att göra ju. Som tur va så slapp jag att det vart fotbollstittande här iaf. Arsenal var uppskjutet. (pust)

Jag känner mig så hjälplös och ivägen. Min vän, jag önskar jag kunde göra något för dig så du kunde få må bättre. Det är inte lätt med svartsjuka, men det där är ju helt sjukt. Man måste få umgås med sina vänner, fast man har ett förhållande. Det är ju så sjukt viktigt. Annars tröttnar man ju, men sånt är livet. Han får då fan skylla sig själv. Det är han som mister den finaste tjejen. Han kan inte få någon bättre än dig, du är ju den bästa. Han har verkligen gjort bort sig. Men du är verkligen värd någon som tar vara på dig och överöser dig med kärlek och förståelse. Jag finns här för dig, som jag sagt så många gånger nu. Hoppas vi fortfarande är bra vänner gumman. känns ju lite turbulänt efter allt. Älskar dig hjärtat!

Elias har nu somnat i morfars knä iaf. Han ser ut att ha det riktigt skönt och mysigt. Gud så skönt det ska bli att få gå och lägga sig i tid idag. Fick en tidning av pappa idag som jag tänkte läsa i. Sen ska jag ju skriva lite i min må-bra-bok. Men det går ju snabbt.

Justja kom på att jag har bakat idag, Tosccakaka och hallongrottor. Dom vart riktigt goda :)

Hoppas ni uppskattar min blogg :) jag försöker skriva så mycket som jag hinner med. Men nu ska jag lägga in min son i hans resesäng. Sedan ska jag sova. Sov gott så hörs vi imorgon alla sötnosar.

PEACEANDLOVE<3


Elias är typ 4-5 månader på denna bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0