Onsdag-

Onsdag idag- Oj vad mina veckor går fort. Det är sjukt!

Min dag började med att jag inte sovit nå inatt heller, det är hemskt. Vet inte vad jag ska ta mig till!!
Men iaf, den började som vilken annan dag som helst, kissade, fixade mat till Elias. Sedan lagade jag Kassler med potatis + saftiga rivna morötter, vilket va väldigt gott. Rivna morötter är ju så sjukt gott, så det finns inte.
Iaf, när vi käkat så duschade jag, det va varmt och välbehövligt.
Åh vad jag inte orkar skriva idag men vi kan ju ta det lite snabbt då.

Tittade på en film idag som heter "when a men loves a woman" Lite handling:

Michaeli (Andy Garcia), Alice (Meg Ryan) och deras två döttrar Jess och Casey lever ett till synes lyckligt liv. Han är pilot. Hon är vacker, smart och verkar ha kontroll på det mesta. Men bakom den amerikanska idyllen döljer sig en stor tragedi. Alice är alkoholist och smyger med sitt missbruk. En dag när Michael är ute på ett av sina flyguppdrag kommer hon hem full. Hon skickar hem barnflickan, tappar fullständigt kontrollen och slår till Jess. Michael och Alice glider isär i en storm av förebråelser och det står klart för dem att de inte känner varandra och inte ens sig själva.

Ganska bra faktist. Sevärd enligt mig!

Jag var ut och gick med mamma vid ett tiden, riktigt skönt med luft, det blådte ganska kallt. Burr..
Sen så va jag ut och gick med Matilda också, det är så trevligt att ha någon att gå och prata med, någon som är i samma ålder, någon som snart också har ett barn. Tack Matilda, för att jag får vara din vän, i will need it <3

Har sett ännu en till film idag "sweet novemer" hette den och ni kanske vill ha lite handling här också:

Nelson Moss och Sara Deever har ingenting gemensamt förutom att ha tillbringat en jobbig timme på en trafikskola i San Francisco. Hon är en bohemisk varelse, som tar dagen som den kommer. Han är en stressad karriärist med ett hårt inrutat tidsschema. Trots ett kaotiskt första möte och trots deras många olikheter dras dessa båda ytterligheter till varandra...

Den va faktist väldigt bra, mer än sevärd. Jag kunde knappt slita min blick från den filmen.

Nej nu ska jag då skala mig en morot och käka sedan ska jag skriva i min bra-bok, och efter det så ska jag borsta tänderna, ta lite munskölj och sedan ska jag ha sex med min pojkvän, hehe. Driver med er, men egentligen, who know? Ni får tro vad ni vill, men ni har inget med saken att göra.
Sov så gott alla söta saker där ute i denna värld.

Peace- Linda<3

Kommentarer
Postat av: Nina

shit vad duktig du är på att laga bra mat, jag har tappat orken att göra mat överhuvudtaget men när jag läser din blogg så blir jag sugen på att göra rolig mat :)

Du är duktig du Linda, på mycket! :)



Hoppas verkligen vi kan ses nästa vecka, som sagt så har jag nog inget speciellt planerat så då borde det gå :D

Finns här för dig också vännen!

Love you!

Puss

2010-01-21 @ 14:09:00
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: nina

When a men loves a woman är så bra, men ändå hemskt. men väldigt sann.

Aw, ludde är faktiskt jättelik Teddy också ;)

kramar kusin

2010-01-21 @ 19:23:29
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0