lördag

Idag har det varit en bra dag. Elias vaknade kvart över 10. Min lilla prins, tack att mamma får sova länge!
Då gick vi upp och fixade lite gröt till Elias, och käkade frukost själv också.  Vi gick sedan till affären och fixade lite grejer efter det så gick vi till statoil och skulle pumpa däcken på Barnvagnen, men då funkar inte skiten... lite förbannad jag vart.. åååh. hehe
När vi kom hem sen så väntade vi besök av Matilda+bebismagen och hennes sambo :) Det va så sjukt trevligt att umgås med er ska ni veta, (om ni läser detta d.v.s) hehe Sjukt trevligt folk kan jag lova. Måste vi ta att göra om.
Jag har också tagit ett långt bad idag. VILKET VAR SKÖÖÖNT.
jag orkar inte skriva mera nu.. sry guys and girls.

Imorgon blir det lite övningskörning med mor min :) <3 Älskar dig mamma.

Peace - /Linda <3




sötare finns inte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0