Körkort

Hello sweethearts!

Har för första gången idag övningkört, det gick så sjukt bra. Jag som aldrig ens har startat en bil kunde till och med köra efter typ 3:dje försöket. Jag är väldigt stolt över mig själv, men det förstår ni väl? hehe. Det känns verkligen som ett måste att ha körkort nu. Barn= körkort, iaf om man ska bo i denna håla.. kan inte ens ta sig in till Mora för att bussarna går som as. :'(
Men som tur är så siktar jag på ett körkort, sedan är det älskling´s tur. Åh vad jag längtar tills jag har skaffat körkort. Nu ska jag verkligen ligga i och plugga så mycket som det bara går.
Just nu fixar jag käk, det blir ugnstekt kyckling med potatis och ska nog ta och koka lite morötter eller skära lite av våran ananas. Det är ju gott med kyckling och ananas, dessutom är denna mat inte så onyttig heller. Gjorde sjukt god fisk igår, ska skriva ner receptet till er tänkte jag. Måste bara prova att göras kan jag lova. Nyttig= gott, visst?
Imorgon ska vi upp tidigt, tyvärr. ska inte på ett möte i Mora, *buhuu* Men men that´s life you know.
Sedan kanske kanske jag skulle göra något med Matilda.
Nej senare idag blir det en promenad iaf, Men nu ska jag göra klart maten :) hehe



Peace- / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0