Hockey.

det står 10-4 till swe, dom kommer nog vinna. Brons till små kronerna då.
Jag sitter här hemma hos pappa, Elias har somnat och tv:n står på svt24. Små tittar lite på hockey och funderar på varför detta alltid händer mig? Ja okej ni förstår inte. Nej men att bli sviken. Alla lämnar mig, en efter en.. Som tur är har jag min familj. Alla i min familj.
Folk förändras så. När jag fick barn så lämnade dom flesta kompisar mig, men då skyllde dom på att jag flyttade.. Man kan faktist ha kontakt oavsett avstånd, om ni inte visste det. Dessutom när jag äntligen är här i piss kukskär för att träffa mina vänner, ja då ska dom inte ha tid heller. Man blir lite ledsen i ögat kan jag lova. Jag trodde att man kunde ta sig tid för att träffa sina vänner (sin vän) när man ändå inte träffas så ofta. Eller vad säger ni?
Jag menar ingen speciell nu så ni ska inte ta åt er. Jag bara skriver ner det som finns i mitt huvud just nu. Men detta ska inte få mig att deppa. Man ska vara glad ändå. Tänka positivt. Jag får ju umgås med min bror, pappa och ELIAS. Det är klart allt är bra då. Jag älskar dom ju :)
Men visst de är klart man saknar sina vänner, men tur som de är börjar jag få lite kontakt med folk i Orsa. T ex. En Matilda som ska bli mamma nu i Januari ( grattis till henne ) En liten pojke tror dom att det blir. Sen finns det väl någon mera i den kretsen som man har lite kontakt med.
Det känns sjukt skoj att få träffa nytt folk.
Nu efter alla helger å skit så ska jag börja söka jobb som en galning. Så jag får jobba lite iaf. Det skulle ju vara grymt skönt. Dessutom lite extra pengar ju (-:


Nu tog alla mina tankar slut tror jag- HAHA! Men ni får ha det så grymt skönt å bra alla sötnosar. Puss o kram från mig :)

PEACEANDLOVE <3



mum´s sweetheart. <3

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag håller med dej , det är väldigt dåligt att dina såklallade vänner lämnar dej bara för att du fick barn , du är ju samma person men du har ju mer ansvar för elias nu . du kan alltid prata med mig , jag finns för dej och du är min syster !:) jag älskar dej <3

2010-01-07 @ 14:08:32
URL: http://meijeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0