Finns här för dig, när du än behöver mig!

Katarina:
Tack kusin, jag ska verkligen fortsätta med att skriva vad jag gör för god mat. Om det får dig att vilja göra "rolig" mat :-) Kusin du är också duktigt, på mycket. Jag ser upp till dig, du är en sån bra mamma och jag önskar att jag var lika bra som du. Nog är jag bra men jag har mycket kvar att lära mig. Saker har hänt som jag inte skriver på bloggen. Sånt jag skämms mycket för.. Men ska berätta det för dig någon gång.
Jag vill verkligen träffa dig nästa vecka. Jag saknar dig, du är en av dom som förstår mig. Det är inte många. Du är ung mamma, jag känner inte många som är det. Jag behöver dig, för att få stöd och kunna ge stöd tillbaka. Jag är så himla glad över att du finns med i mitt liv och att vi fått så pass bra kontakt som vi faktist har, bara att vi inte utnyttjar den! Vi måste båda bli bättre på att utnyttja våran chans att kunna bli nära vänner.
Jag älskar dig, finns här för dig, behöver du prata så finns jag alltid vid din sida! Kram & Puss <3

Peace- Linda

Kommentarer
Postat av: Nina/katarina

Nej men åh va söt du är! Nu vart jag lite rörd, ingen brukar säga såna positiva saker om mig.

Du är en jättebra mamma, ingen mamma (eller pappa) är perfekt, alla har vi brister.. man lär sig under tiden barnen växer, men man kommer nog aldrig kunna allt vad gäller barn & uppfostran & allt. När dom är så små är man så osäker på allt, hur man ska göra, vad man ska göra hit å dit osv,, men det blir enklare ju längre tiden går.

Jag slår vad om att du kan mycket, vi kan kanske olika saker och då får vi dela våra kunskaper ;)

Självklart ska vi umgås mer, det blir bara så svårt när vi bor så långt ifrån, men det kanske ändras snart, vem vet. Annars så får vi rycka upp oss båda två, och jag MÅSTE fan klara att åka buss till er, jag skäms för att jag inte har gjort det hittills. Jävla sociala fobi, men vi kanske kan åka tillsammans nån gång så känns det enklare när jag ska åka själv sen.

Jag är jätteglad att jag har dig och att vi har sån bra kontakt, och att vi har barn som kan få bra kontakt också :)

Love you!!

Puss

2010-01-25 @ 19:11:34
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0