Fikaövningskörningbråkkärlekmassa.... <3

Hej mina läsare, nog att ni inte kommenterar men jag vet att ni läser.
Jag har haft en bra dag, men ändå inte. När vi gick upp i morse så va allt bra, inge bråk.. alls! Jag satte igång lite ris och sen lagade min älskling iordning kött, det vart jätte gott, och självklart vart det rivna morötter till det! Mums..
Medans min älskling var duktig i köket så matade jag Elias med en flaska välling. Det är så mysigt, synd bara att det går så fort att ge honom den. Kanske för stort hål i nappen?...
När Rasmus var färdig så gick jag in i köket och vi satt och käkade. Det va riktigt gott. Tack älskling....
Sen som vanligt, åkte han till jobbet.. åh vad jag önskar att han hade ett jobb med bättre arbets tider.
Men iaf då så satt jag mig på golvet med Elias och lekte lite, sen så skulle jag ge min lilla prins gröt.. men som vanligt vid lunchen så somnade han så han fick inte i sig så mycket, endast en halv portion. Så då lade jag in han i sin varma och gosiga säng.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra då så jag satt mig i soffan, läste lite i min bok, skrev lite på min önskelista (fyller ju 18 snart ju;).
Oojojojoj, nu glömde jag berätta att innan Elias fick käk så plingade det någon på våran dörr, och jag tittar i nyckel hålet och där står de två "damer" ... Dum som jag är så öppnar jag ju.. JIHOVASVITTNEN, står utanför min jäääävla dörr jävel.. ÅÅÅÅÅH NOOOO.. tänkte jag. Men som tur var då så hade min lilla prins bajsat i blöjan och de luktade verkligen så jag hade ju en anledning till att inte kunna lyssna på dom. Nog va dom ju så sjukt trevliga. man är ju inte direkt van med att människor är så trevliga. Får lyssna på dom någon annan dag.  (hehe) ...
Men iaf.. Sen så fick jag sjukt trevligt besök av Matilda och Joel. Dom hade med sig fika så vi satt och mumsade medans vi pratade en massa skit och tittade lite på MTV. Det va verkligen jätte trevligt att dom/ni kom och hälsa på mig och Elias, vi uppskattar det verkligen hur mycket som helst, dessutom ska de bli så skoj att ni kommer hit och äter Taco´s med oss imorgon. :-D
Dom fick lite barnkläder av oss. Kände att nu hade vi f*n inte plats med det här någe mera, måste ju ge det till någon, och dom lär ju behöva det. Redan nästa vecka? åååh Vad jag vill träffa den där lilla sötnosen. S**A**I*N <3
När dom åkte hem så kom mamma min och hämtade mig och Elias, sen åkte vi ut och övningskörde lite grann. Jag måste säga att jag är grymt stolt över mig själv. Trodde då aldrig att det var så "lätt" att köra bil. *HAHA*
Växlade idag från ettan till tvåan, jag va riktigt duktig på det. Blir mera övningskörning någon dag i helgen. Det är ju så sjuuukt roligt att övningsköra. testat det? hahahaha... Åh nu känner jag mig ju glad igen, hmm.
När mamma skjutsat hem oss efter att ha varit och kört lite bil (:D) så kom jag på att jag glömde ju bort att min mobil låg kvar i bilen så jag tog Elias och gick (utanbarnvagnenvilketjagångrade hehe) hem till mamma för att hämta den. Men vart kvar en stund till hehe.. 1 ½ timme rättare sagt! Men det va självklart värt det!
Sen vid halv nio gick jag och lillprinsen hem för att endast mysa :) Nej nu är det slut på ord hörrni.. Orkar inte berätta varför jag mådde så dåligt idag. Men hade bra vetja. KRAM OCH PUSS <3

Peace- Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0