Äntligen Fredag. (-:

Finaly Friday!! Yeey, fredag idag då. Rasmus började jobba tidigt, han klev upp halv åtta. Jag och Elias sov till halv tio, skönt skönt. Sen så käkade han sin välling och vi lekte lite här på golvet. Efter att vi lekt klart och så, så gav jag honom lite gröt, vilket han verkligen va sugen på då. HEHE! (detta va ca 3 timmar efter att han fått vällingen)
Det gick slut på en slurp, högst en kvart tog det för honom att käka upp den och ändå va det en hel portion med, banangröt (Mumsis).
När han käkat sin gröt så började jag städa undan lite hemma här, plocka upp saker från golvet, lagt in massa skit som stått inne i vardagsrummet in i vårat förråd som vi har i lägenheten. Det vart genast mycket mera utrymme. SKÖNT! Och sen så VIPS, så va klockan halv två, då så skulle jag och Elias gå och möta pappa Rasmus vid busstationen, men först hämtade vi ut barnbidraget, eftersom vi skulle ju handla lite till kvällens middag. (Tacos)
Väl inne på affären så vart det ju inte bara taco grejor utan de vart ett nytt teh, godis, läsk (loka cola), grönsaks dip, mm..
Men sen när vi gick därifrån så märkte jag inte en sak. Jag tittade inte ens efter (den)......
Så när vi hade städat lite till och givit Elias mat och grejat så ringde min mobiltelefon....
(-Hej de är Ica-Malin, jo det är så här Linda, din plånbok ligger kvar här inne på ica)
(*jag tänkte åååhneeejshhiiiit* -Ojoj, okej jag kommer och hämtar den med än gång)

Jag hoppade upp ur soffan och sprang in med ELias in till Rasmus i köket och sa:
(-Jag har glömt min plånbok på ica, måste springa iväg och hämta den)
Så då sprang jag iväg till Ica och där va den, min älskade, fina, underbara, skatt, min lila plånbok.
Tack och guda mig Malin ifrån ica att du tog hand om min plånbok när jag tappat den inne hos er, TACKTACKTACK! You saved my day.

Sen när jag kom hem va jag helt slut, hehe konstigt? Nope.. Då diskade jag upp allt vi hade i disken och sen tog jag mig en värdig dusch. Jag va verkligen värd en varm dusch då tyckte jag.
Jag tog på mig kläderna och sminkade upp mig lite grann (skulle ju få fin främmande av Matilda, bebismage och Joel). Sen satt jag mig ner och tog det lugnt i en kvart för sedan va de dags att fixa iordning tacosen. men helt klart värt det.
Matilda och Joel kom hit, vi käkade och sedan såg vi en klart sevärd film, (Änglar och Demoner) förstod mig först inte riktigt på den men de kan ju varit för att Elias ville ha all uppmärksamhet. Men den va bra, de lilla jag såg av den.

Vill tacka Matilda och Joel för att ni kom hit och umgicks med oss, käkade,tittade på film, skrattade, pratade(jobb.....hehe.). Men tack iaf. Jag tyckte att det va sjukt trevligt och verkligen värt att göra om det tycker jag. Vi hör av oss imorgon, så kommer vi över till er en sväng och hälsar på, dom små katterna och firrarna som nu finns kvar.. kanske inte så många med dom finns ju hehe....

Nu ska jag och min älskade pojkvän/sambo/förlovadeälskling titta på lite tv och mysa innan vi ska sussa sött tillsammans med Elias.

Imorgon gäller det att övningsköra med mor. SKA bli så skoj, och jag längtar så sjuukt mycket kan jag ju säga, JaG BARA ÄGER PÅ ATT KÖRA BIL ;-)

Peace- Linda<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0