100108

Nu sitter man här, alldeles ensam. Elias sover, igen.. Helt otroligt vad ungen sover. hehe
Sitter och tittar på tv:n och väntar på min älskling som ska komma hit :) Saknar honom.
Katterna sitter här runt omkring mig och kurrar och Nalle ligger i hallen och sover så sött. På söndag bär det hem till Orsa igen. Ska bli skönt, nog kommer jag sakna min pappa och mina bröder men hemma ska jag ju umgås med min kusin och mamma mf. Sen får man ju sova i sin egen säng dessutom inte ensam. Det ska bli helt underbart. Tänkte hyra mig en film att titta på när jag kommer hem, någon som har något förslag på någon film som är ny? Skulle vara jätte snällt om ni kunde tipsa mig.

såå nu kom min älskling :D hade så bra så hörs vi något.


LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0