100107

vaknade halv tio idag. Skönt att få sova så länge fast man har en liten skit unge. Vi satt här i vardagsrummet och glodde på tv hela morgonen. Men det är skönt att bara få vila sig lite så där på morgonen så man hinner vakna på riktigt. Vid ett tiden så åkte jag, Elias, Pappa och David in till gävle. Var in på Carlings där dom hade halva priset på det mesta i butiken. Jag köpte en Palestinasjal, mössa och CheapMonday strumpor. Fin fint kan jag lova.
Sen så va det ju en fågel som viskade i mitt öra att Stephanie Rönning har blivit moster till en liten pojke. Vi säger grattis till mamma Sabina och självklart till Steph.
När vi kom hem från Gävle btw. så käkade vi goda våfflor med hallonsylt och grädde. MUMS! Jag har gjort en fruktsallad som vi ska käka senare ikväll. Det ska bli så sjukt gott.
Sen så blir det väl snart lite hockey att se på antar jag, är ju hemma hos far min ;) hehe.
Aja nu ska jag iaf checka hockey och sedan ska jag skriva lite i min bok. Hoppas ni har det bra alla där ute.
Ni får ha det så bra snyggingar. Pecaceandlove<3


nya sjalen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0