Trött!



Nu sitter jag här i våran lägenhet med älsklingen bredvid.
Lill plutten har precis somnat (i think) och det är dags att gå och sussa nu tror jag :)
Men tänkte att jag skulle skriva lite här först. Är inte så himla duktig på detta ÄN!
Nu ska vi sälja våra små sötnosar :/ dom måste få vara ute, dom trivs inte att vara inne katter tyvärr :(
jag önskar för allt i världen att vi kunde ha dom kvar men, neej...
Vi letar en lägenhet i mora nu, hoppas vi får en snart.. orkar inte bo kvar här!!


Hoppas ni sover så gott så ses vi imorgon, maybe ..// Love<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår att ni vill flytta. Orsa är otroligt tråkigt :P haha

2009-09-10 @ 14:43:06
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: nina

Så du har blogg nu :)

JAA flytta hit istället, fan va skoj!:)

Föresten, jag lägger till dig i mina länkar nu :)

Puss <3

2009-09-11 @ 12:23:42
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0