StepUp2TheStreets

Just nu sitter jag och tittar på StepUp2-TheStreets, den är riktigt bra om man tycker om dansfilmer.
Elias ligger och sover och jag funderar på om jag skulle ta och diska, käka, städa och ta fram kattgrejerna innan fem, who know elias kankse ska ha mat strax så då ska jag mata han också.
T. o R. kommer och hämtar katterna vid fem tiden, shiiit!! kommer sakna dom hur mycket som helst, när jag va in på toan så hoppade dom upp i mitt knä båda två, de kändes som om dom sa hej då.. dom kurrade som aldrig förr, jag fick tårar i ögonen. Dom är mina änglar nu och för alltid!!<3
Jag ska ju på boxing ikväll, det blir stenhård träning! jag ska träna så hårt så att jag inte orkar gå hem.
Jag tror jag har hittat det som jag vill träna, Boxing, de är helt underbart, ni borde testa det! så skönt, man tränar hela kroppen och får världens skönaste träningsvärk.

Hade bra alla, ( peace and love <3 )

 en av pappas kattungar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0