sov gott

ZzzzZzzZz.. trött som fan, dags att gå och sova tror jag, älskling och jag ska upp tidigt imorgon, vi ska upp till skeer. För er som inte vet är det en marknad som dom säljer barn grejer as billigt där. Ska verkligen shoppa gärnet till lill pluttas :)<3

Idag ska vaknade lilla solstrålen kl 10 :) skönt att få sova länge ;) hehe.. vi satt oss inne i vardagsrummet och jag matade honom, medans så kollade vi på tv :) "Pappa" älskling kom hem vid halv tre, han kom två denna vecka på jobbet:) jag är så stolt över min älskling.. Han är bäst på att sälja.
Vi funderade på om vi skulle gjöra hemma gjord pizza men vi orkade ej gå å handla så älskling somnade på soffan och jag satt o spela lite kortspel. hehe. Men sen kom vi på halv åtta att vi inte käkat och att vi skulle kanske gå och handla på ica, (som stänger åtta). När vi kom dit så var pizza degen slut :'( .. så vi köpte istället chickenbitzz med pommes och bea"Hot"! (MUUUUMS) Vi kollade också på idol, de är inte lika skoj o kolla längre.. vet ej varför, lite uttjatat... kanske!!
Elias skrek så mycket  ikväll så vi klädde på han rejält med kläder sedan gick vi ut och gick vid halvtolv tiden, skönt med en prommis.
Men nu ska jag och min älskling gå och "sova" hehe, skojade bara, vi ska verkligen SOOOVA för är ap-trött..

Men jag älskar min son och pojkvän mest av allt o alla :) puss o kram på er..

PeaceandlovE till er som läser<3




LoveloveloveloveloveloveloveloveloveloveloveloveLovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0