sjuk

Hej på er :)

Jag e förkyld, mitt huvud känns som en tickande bomb.. som är så nära på att sprängas... Men man måste ju orka, jag har elias att ta hand om och rasmus han jobbar ju! Ja ni, vad ska man göra? ..
Skulle ha träffat Katarina&Hugo idag men hugo är krymen han med.. så de gick ej :/ saknar dig så mycket katarina<3
Men vi får ta det någon annan gång..<3<3
I går så var Rasmus jobbar kompis Ronny och hans sambo Cornelia här med sin dotter Vanessa :) de va riktigt trevligt. :D

Men men nu måste jag vila, elias sover ju så lika bra o passa på nu.. Puss o kram<3

Peace and love <3




Kommentarer
Postat av: nina

Du vet väl att om du är sjuk så kan Rasmus vara hemma från jobbet , det är typ vård av barn fast att den som tar hand om barnet är sjukt istället. :P

Blir det allt för jobbigt så kan jag nog försöka ta bussen dit och hjälpa till :) Medans Hugo är på dagis eller om han har slutat :)

Ja vi måste ses snart, saknar dig med!!

Puss

2009-09-14 @ 20:38:00
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0