Saturday

Hej å hopp, idag var vi till skeer och köpte kläder åt elias :) vi handlade för 639:- , men de är han värd våran lilla solstråle :)<3 Vi älskar dig så himla mycket Elias<3<3
Både jag o Rasmus är trötta och har ont i huvudet idag :( tradigt... men men, nu ska vi åka in till Mora och bjuda mamma o peter på chinafood :) mums<3<3 sedan ska vi också köpa mat åt elias + blöjor, dom går ju åt sååå fort!! hehe..

men hade så bra och fortsätt läs min blogg :) kommentera gärna!!<3

Peace and love

Kommentarer
Postat av: nina

Hej gumman!

Kul med såna fynd :)

"synd" att hugo har så mycket kläder och att han inte växer så fort längre :P annars hade jag också åkt dit :)

Hoppas huvudvärken är bättre idag? :)

Saknar dig med vännen!

Imorgon ska jag ner på mora och göra lite ärenden,

men vet ingen tid än, så vi kanske kan ses om du vill & kan :)

Puss & <3

2009-09-20 @ 12:28:54
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0