PS

Lady Gaga, underbart uppträdande! :)
http://www.youtube.com/watch?v=RSxsrSQPM7Q&feature=PlayList&p=72A03762784F519F&playnext=1&playnext_from=PL&index=1


Hej hej :) Idag var jag på PS. det gick bra, tror nog att de kommer gå bra det här.
Sedan gick jag in på Cubus o då köpte jag ett par leggins (jeanstyp) o två stycken hyber sköna linnen :-)
Mamma kom o hämtade mig vid fridheimsplan!
Therése och Robin ( dom som ska köpa våra katter ) var och hälsade på dom idag, underbart trevliga människor, dom kommer garanterat att  ta väl hand om dom så jag är inte orolig.
Dom kommer och hämtar sötisarna imorgonvid fem tiden, vid sex tiden imorgon ska jag på boxing :D <3<3 SKOJ!!!
aja nu ska jag ta hand om min son :) Puss o kram o nyp i stjärten * peace and love *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0