namnlös


hej hej, allt bra med er? så skönt för er då.. själv är man förkyld! Men men, livet går vidare än då, de är ju ändå bara en liten förkylning..
Det blir lite besök imorgon :) skoooj..
Min lilla familj o jag var och hyrde tre filmer, "...och så kom polly" "Aquamarine" " Patrik 1.5" får la se om dom e någe att se...
Just nu känner jag bara för att gå å sova.. sova bort förkylningen.. men de brukar ju faktis inte vara länge.
OCH NEJ! de är inte svinis, är ju bara lite snorig :P hihi..


Brrr.. äre inte lite kyligt?!

Hade bäst sötnosar, Peace&Lovelovelove<3




Kommentarer
Postat av: nina

och så kom polly & Aquamarine har jag, dom är helt okej. Jo det är kallt ute, brr. :P

2009-09-13 @ 13:02:24
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0