myskväll med älskling :D

Hej hopp på er alla glada! :D

Nu har jag, rasmus och elias precis kommit in från en promenad. Vi gick till statoil för att handla lite godis, blev också en french hotdog till mig och en chickenburgare till rasmus, elias sov.
Elias farmor och farfar domingo kom aldrig och hälsade på, tråkigt men förståligt. Nu sitter älskling och jag här i soffan i våran 2:a i lilla hålan Orsa och jag hoppas på att vi ska titta på någon bra och mysig film! Just nu är de "Pirates of the caribbean- vid världens ände", på femman men vill hellre se någon roligare film.
Vi såg klart på "Män som hatar kvinnor" också idag, den var faktist bra. :)

Jag vill också säga det att jag älskar min fina sambo Rasmus Nyström så himla mycket, fast vi bråkar lite för mycket så kommer han alltid vara den som har vunnit mitt hjärta, den första och underbaraste killen som jag förlovat mig med, skaffat vårat första barn, Elias<3 Är så himla glad för min lilla familj.

Jag älskar också min mamma väldigt mycket! Hon har funnits vid min sida under hela graviditeten och under hela min förlossning. Ett stort tack till dig min älskade mamma.

Min pappa får jag inte glömma, jag älskar min pappa hur mycket som helst, saknar honom så mycket för varje dag som går! Jag saknar att bo nära dig och kunna träffa dig när jag vill!

Sedan mina bröder Mikael och David, ni är helt klart bäst! Nog för att det finns mycket "syskon kärlek" men jag älskar er så himla mycket, skulle de hända er något vet jag nte vad jag skulle ta mig till!!

Också har jag min allra bästa vän, SANDRA ANDERSSON! Jag älskar dig gumman, du betyder så mycket för mig, finns ingen underbarare bästa vän som du, du är den ända.. Hoppas du förstår att jag verkligen menar det jag säger. Du kommer alltid vara min bästa vän. Är ledsen för att jag flyttade och vi tappade kontakten.. jag är så hemskt ledsen för de! du är bäst gumman! Love you

aja nu ska vi kolla lite på någon film, får väl se vad de blir för någon ;) Hade bäst och sussa sött.
Love Love Love<3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0