Kussefin :)

Idag så vaknade elias klockan 10.15 :D han är duktig på att sova våran lilla pluppis :)
Jag och elias åkte bussen men pappa rasmus, den gick klockan ett. Vi var och hälsade på Kussfin Katarina och lilla tremänningen Hugo =) de va så otroligt skoj!! Var verkligen längesen kusin, vi måste göra detta oftare Har haft en underbar dag idag, endast en enda grej förstörde hela min dag!
Imorgon ska jag och min mamma in till Mora och prata med en, mer om de får ni veta när de är gjort.
Hoppas ni har haft en bra dag i allafall och hoppas ni kommer sova bra inatt! 
Jag och min älskling ska nog sussa strax, är så himla trött och har skit ont i huvudet!!!
Men imorgon eller på onsdag funderar jag på om jag ska ta och skriva upp mig på boxning på torsdag kl19.00 här i orsa, de va ju så ortroligt roligt bara att de var så himla jobbigt, har aldrig varit med om något som är jobbigare!!!

Men hade så bra, Peace and love från mig och min lilla familj till alla ni som läser, kom ihåg!! det skadar inte att kommentera <3


Hugo o Nina :D<3<3<3<3Lilla Hugo och underbara Katarina<3 


Kommentarer
Postat av: nina

hihi :)

Love u!

2009-09-22 @ 10:18:18
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Petra

hej sötnos! jag har panik över vad jag ska ha för kläder på dopet. tänkte bara berätta de ;)

2009-09-22 @ 13:29:30
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0