japp.

Svar till Petra: Men lilla sötnos :) Du ser underbar ut i allt du har på dig<3

Idag var de en jobbig dag :( riktigt kämpigt men min underbara mamma följde med mig ialla fall. Jag behövde verkligen hennes stöd. Och min sambo stöttade mig med<3
Var på moraparken idag också, dom hade någon jobbmässa och då så skrev jag in mig på att kanske få jobba deltid hos Mc Donalds någon timme kanske på en helg eller så :) skoj!
då har man iaf något jobb dessutom så får man ju träffa lite människor :)
Glömde att skriva det men i lördags så bjöd jag o rasmus, mamma o peter på mat på Claras de va hur gott som helst, ( inte gratis direkt )!!!!

Imorgon blir de in till mora och grejer, sedan vid femtiden ska en tjej o hennes pojkvän komma o kolla på våra katter, ( vill inte säääälja dom :'(  ) men som tur är så bor dom typ 200m här ifrån så får komma o hälsa på dom när vi vill :D
Jag älskar våra underbara goskatter, dom är bäst och kommer alltid vara det!

Sedan så hoppas jag på att jag slipper få en massa nedvärderande inlägg på bdb.
de är verkligen omoget :(

Men nu är jag trött så ska snart sova..

Jag vill också säga det att jag älskar alla som stöttar mig!
dessutom tack kusin nina för att vi fått kontakt :) är så glad för de :)<3

aja peace and love<3


KOMMER SAKNA ER MINA BEBISAR<3


älskar min son :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0