Jag vill inte bli sjuk

I morse när jag vaknade kände jag mig helt täppt i näsan och jag hade världens hosta men nu har det nästan gått över. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Så tyvärr kunde jag ej åka och se marre idag :( synd, för jag saknar henne en massa! men vi får ses någon annan dag <3
Elias fick ett babygym av Malin igår, ett djungel babygym :) Han ligger på det nu och tuggar på kudden. Haha
Elias farmor och farfar domingo kommer förbi idag, dom har varit i spanien. rasmus sa att dom hade med sig en present till Elias :) skoj!
Jag och älskling kollade på en film igår, män som hatar kvinnor! den var hemsk.. men hyffsat bra för att vara en svensk film. Vi ska se klart den idag.
Idag blir det också städning, det ser åt helvete ut här!!

Om det är någon som är intresserad av att köpa ett par kattflickor så är de bara att höra av sig till mig. Hade så bra idag så år vi se om jag skriver lite kväll igen! Love<3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0