*host host*


Jaha, idag vaknar man upp och har ont i halsen igen, de är då helt otroligt!!
Idag har jag hunnit med att duscha, städa upp i sovrummet och ja lite smått o gott :)
Rasmus fixar nu lite lunch *iiih* Det är så att vi ska få besök idag, har ej någon aning om vem eller något sånt, det ända jag vet är att dom har en dotter som är 2 veckor yngre än Elias :) Vem vet, kanske blivande flickvän.. hehe min lilla älskling!

Ska skriva lite mera senare men nu ska jag fortsätta städa upp lite här så de ser någelunda bra ut, tycker inte om att ha det oroligt och stökigt när någon kommer och hälsar på.
Nu är det på pricken 2 veckor kvar till att elias ska döpas. William ELIAS Nyström-Jansson
Puss o kram, Lovelovelove<3



förra sommaren i östersund, på frösön. Aug 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0