Dop

Idag hade vi ett dop, för elias, lilla snälla solstrålen elias!<3 Jag har varit så stressead och nervös hela dagen :( men nu när de är över så kan jag slappna av, skönt! Elias var så trött så nu ligger han och sussar i sin egna lilla säng. Jag villl tacka alla snälla och underbara människor som kom och tack för alla presenter som elias fick, han fick 1100:- i pengar sendan fick han en massa annat t. ex.
Av:
SandraAndersson (gudmor): en "mitt första år" ram.
KatarinaRonnyHugo: En jätte fin ram och ett kort som katarina har gjort.
Leif (morfar)MickeDavid: Fotoalbum, kläder från PoP, en liten spar"ko".
Kristina(Mormor)peter: fick en staty med en kvinna och en man som har ett barn i famnen.
Kjellåke(farfar): "min första tand" "min första lock" små askar.
Marie(farmor) Domingo: Ett elias tåg, ett halsband med ett fotbolls smycke till, och en ask.
Christian(gudfar) Emilie william: En musikboll.
KerstinoBosse: Kläder.
AnnbrittFannyKarlaxelGunbritt: En massa grejer. hehe kommer inte riktigt ihåg vad men de va iaf en filt, 2 böcker o massa annat!
Kankse har glömt något men isf förlåt för det, ni kan alltid fylla på :)

Senare så kommer min pappa elias morfar och ska käka Tacos med oss ikväll.
Hade så bra alla, och ännu en gång tack för allt!
Peace and love <3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åhh så skönt att höra att allt gick bra. Fast jag trodde inte annat :) Jag har fått adressen av Rasmus, så jag ska skicka ner vår present till lillpluppen. Sen för jag över pengar till Rasmus för fikat som vi skulle haft.

Hörde att ni kommer upp nåt framöver. Kanske redan i okt. Hoppas vi kan ses då :D

2009-09-26 @ 20:08:59
Postat av: Nina / Katarina

Tack själv för att vi fick komma! var jättetrevligt ! :) Puss

2009-09-26 @ 20:16:06
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Linda

Katarina: Det är ju självklart att ni skulle komma, det blev skoj. Det var ett jättefint kort du hade gjort :)<3



Cecilia: Ja det gick ju jätte bra, Jo vi kommer väl upp i slutet av okt i början av nov. jag ska ju vara hundvakt mellan den 17-24 okt nere i gävle. Okej vad snällt av er, men de var förståeligt att du inte kunde komma men de är okej!<3

2009-09-27 @ 09:39:36
Postat av: Ammie

Heej! =) tack för en trevlig dag i fredags =)



skönt att dopet gick bra =)



Kram Ammie

2009-09-27 @ 14:18:58
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0