<3

Varit ut och gott så att elias kunde somna, han har skrikit så himla mycket idag, iprincip hela tiden men antar att de är tänderna som spökar.. Han fick ju sin första tand igår :) min lilla pojke börjar bli en stor pojke :D hehe!
Funderar på när man får något svar från polisen också, men men så bråttom är de väl inte antar jag, men mår himla dåligt, känner absolut inte alls för att åka in till mora imorgon men jag ska ju prata med Johanna sedan ska jag och älskling in på Nordea också, skriva på nå papper.

Jag är stolt över min sambo :) Han är en riktigt duktig säljare, en utav dom bästa :) bra gjort för att nästan vara nybörjare ju. Älskar honom mest av allt <3

Älskar min son elias också mest av allt, han är mitt guldhjärta!

Peace and love, <3

Sandra Elias Linda *Elias dop*

Kommentarer
Postat av: nina

Ja usch dom där tänderna kan spöka länge, men tur att man vet varför han har ont iaf :)

Söt bild :)

Puss

2009-09-30 @ 09:30:54
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0