+/-

Idag har det varit världens sämsta morgon, Rasmus och jag har bråkat hela morgonen, fem minuter innan han skulle med bussen så blev vi sams igen. Jag fattar inte vad det är nödvändigt till.. Funderar på om jag skulle ta mig en lång promenad men nej föresten för nu kollar jag ut genom fönstret och det verkligen SPÖ regnar :(
Skulle jag kunna göra vad jag ville just nu så skulle jag gått o lagt mig och vaknat upp på en bra dag för den här suger ju :/..
Jag fryser, men min förkylning har blivit bättre iaf så man ska ju absolut inte klaga! Önska bara jag slapp knarka alvedon för min huvudvärk. Nu får de vara slut på gnällande hehe

Jag älskar min Elias, han är sånn solstråle jämt och ständigt! Världens underbaraste bebis :D
Jag älskar min Rasmus också :D hehe han är så himla underbar fast än vi bråkar!
Ni är allt, kom ihåg det!

Aja hoppas ni alla får en underbar dag :) jag ska iaf försöka göra det bästa av min dag :) <3

Lovelovelove<3


Kommentarer
Postat av: Denise

Ja hoppas du får dig en underbar dag du med, sköt om dig :)

2009-09-16 @ 14:32:37
URL: http://denisevirtanen.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket denise :) sköt om dig du också <3

2009-09-16 @ 14:35:10
Postat av: nina

Jobbigt med bråk, men det blir lätt så det första året med en bebis, alla säger att förhållandet blir bättre när man får barn, men så är det inte, kanske efter 1 års dagen när allt lugnat sig.

Men det är ändå bra med bråk, jag och Ronny bråkar inte så ofta, och då får vi aldrig ur oss det vi borde få ur oss.. jobbigt det med..

Svar: ja just ja, kom ihåg nu att jag fick sms av dig igår kväll, såg det imorse. Ska svara på det nu :) Älskar dig med kusin! Puss

2009-09-17 @ 09:31:19
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0