träningsvärk!!!

Hej hej, idag har jag tränat massa massa.. Först så tränade jag till min "mamafit" dvd, sedan var jag ut o gick i 1 ½ timme och dessutom har jag styrketränat mina armar o bröst!!!!! Jag är så himla duktigt :D
Man blir på så mycket bättre humör av att röra på sig, nu ska jag verkligen ta detta på allvar och försöka att gå ner i vikt!
Men det klarar jag :) blir inte nå godis alls på veckorna längre endast på lördagar..
Nu har jag träningsvärk i magen, armarna, höfterna och bröstet så jag kan knappt bära något, orkar knappt stå :P haha!

Nu på söndag ska jag till min far och då ska jag träffa sandra någon gång den veckan och vi ska ut och rida :D , Måste då skaffa mig någon som är barnvakt till elias! =) Skulle va så skönt att få komma ut ensam, med sandra!
Älskar dig stumpan min :)

aja nu får ni sova så gott för det ska jag göra för imorgon är det ännu en dag med att ta hand om elias, gå ut och gå och träna "mamafit" dvd:n!

PEACE AND LOVE EVERIBODY!!!!!!! <3<3<3<3



<3     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0