Ledsen

Jag blir så less på mig själv.

Försäkringskassan bara strular och håller på. Jag tror jag har den del av mitt liv som går rakt mot helvetet. Jag mår så jävla dåligt, jag fattar ingenting. Ringde till försäkringskassan och frågade varför jag fick så lite föräldrapenning och då sa hon att jag hade inte begärt mer än från 26/9 - 4/10 så då fick jag endast 1100 in på kontot och hon idiot förklarade mig direkt!!!! Jag har ju aldrig fått lära mig hur man riktigt kollar allt sånt och skriver i en sån där lapp.. nu är jag så less så jag tänker inte gå ut eller göra något alls idag. Jag är misslyckad. Jag orkar inte det här. Det känns som om jag är mellan Liv o Död.

Hoppas ni som läser har det bra iaf, kram kram kram <3

PEACEANDLOVE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0