"hemma i skutskär"

Hej, nu sitter jag hemma hos min far i skutskär. elias sover och jag ska gå och lägga mig nu, min lillebror sover och min storebror micke ska gå enkort sväng med hundarna. ( vi är hund vakt åt grannens hund + att Nalle är här ) men han ska med till orsa nu på söndag (25/10-09) Den 24/10 blir elias ett halv år :) shit vad tiden går fort alltså. jag tycker det är lite läskigt/jobbigt näär tiden bara flyger iväg, för jag med min gröt skalle kan inte hålla koll på varken tider eller dagar längre.. Måste skaffa mig en fickkalender. :) ojoj nu vart de väldigt grötigt här också. ååh så trött jag blir.....

Aja nu ska jag gå och sova. hade så bra alla <3
Puss kram'

PEACEANDLOVE <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det går ju verkligen hur fort som helst!! Det är lite trist att ni bor så långt bort så man missar allt. Hinner ju inte se lillgubben växa upp :(



Ha det bra. Gosa lill Elias från faster.



Kram

2009-10-20 @ 00:14:05
URL: http://pippilula.spaces.live.com/
Postat av: Rasmus SAMBON

Älskar er mest av allt, tider går på tok för fort, elias växer och växer snabbt, blir en stor charmör. PUssar på er båda längtar tills på fredag då jag får puss och hålla om er två igen!

2009-10-20 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0