Helgen

HallåHallå..
Denna helg har varit upp o ner, hit o dit... I torsdags kom svärmor hit iaf :) hehe var ju skoj.
Då på kvällen så gick jag på boxing och de var så himla skönt att få komma bort och få träna av sig lite..
Jag behövde det verkligen.
I fredags så var svärmor barnvakt åt elias, jag åkte in till mora för att ha ett av mina möten.
jag var klar kl 12 och jag väntade på att rasmus skulle sluta kl 1 .. bussen gick tillbaka till orsa 14.00!
Då käkade vi kassler med potatisgratäng med min mamma och peter. Gott som bara den.
I lördags var vi och fikade hos min mor :)
sedan på kvällen så kollade vi lite på 2 fast 2 fer. men vart ju så trött så gick o la mig innan tolv.

alltså jag vet inte vad jag ska skriva men det är bara det att jag har mått skit den här helgen... vet ej varför.. har varit mycket bråk o skit.. men men det blir väl bättre antar jag. sry men orkar inte skriva mera nu för jag ska mysa med min älskling :)<3
puss o kram (=

PEACEANDLOVE<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0