Headset

mitt headset till mobilen är borta :'/ jag har letat som en galning.. Antar att det blir till o köpa ett nytt men vem fan ska ha råd med det då ???.. Orkar faan inte mera nu... Rasmus är så himla tjurig hela tiden så jag kan inte ens säga något... Jag gör frukost till honom men man får fan knappt ett tack för det :s snälla han tror att jag är hans mamma.. hela tiden. jag blir hur ledsen som helst. Jag blir helt slut, orkar inte ens ta hand om elias... det är ju hemskt. Men jag älskar honom mest av allt i hela världen fast än han är så där!
Jag skiter i allt nu. hade bra.

//<3

Kommentarer
Postat av: Nina

vilken vänlista?

Har inge bredband nu så hör av dig till mobilen.

Puss

2009-10-13 @ 14:52:44
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0