God morgon (=

god morgon!
Elias sitter o tittar på något barnprogram, han skrattar massa :) Rasmus klär på sig och ska snart gå till bussen. Han ska till jobbet där han börjar klockan 1, bara de att bussarna går så himla dåligt! Men men man kan ju inte göra så mycket åt de. Nu har jag bestämt mig för att jag ska ha mitt körkort när jag fyller 18 :) Vi klarar ju oss på rasmus lön sen så har vi sparpengar ifall de krisar, så vi har sagt så att vi ska lägga undan min föräldrapenning till körkort, då har jag pengar till de om 3-4 månader. Ska börja plugga teori från och med idag tänkte jag, lite grann varje dag. Vi fick ju förra årets böcker av rasmus pappa. Jätte snällt :) då kan man ju plugga in lite!

Men sen ska jag ju gå ut och gå i det fina höstvädret också :) självklart! Ska bli himla skönt att gå ut o gå! Lite tråkigt att inte ha någon att gå med bara men jag har ju ialla fall Elias<3
hm sedan undrar jag vad det är på tv ikväll. Någon som vet? isf kan ni väl skriva det!

Men nu ska jag nog gå och duscha en sväng. Hade så underbart bra i det fina höstvädret i dag. kram!


PEACE AND LOVE<3



xoxo



hehe, från gårdagen..

älskar dig rasmus. älskar dig elias.

Kommentarer
Postat av: nina

kolla bara så att böckerna gäller nu också, dom förnyas ju ganska ofta eftersom det blir nya lagar osv. Men om du ska hinna ta körkort tills du är 18 så får du nog ligga i, det tar längre tid än man tror. så du vet ;)

Men det kommer nog gå bra, kul att ni klarar er så bra :)

Puss puss gumman

2009-10-06 @ 12:48:09
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0