<*>

hej.

vilken jävla dag. hur i hela helvete kan man ha en sån här dag?! Alltså har min dag varit ett rent helvete.
Okej började ju bra, Elias sov ända till 10.45, SKÖNT! Men var ändå inte pigg och dessutom när rasmus kom hem så vart det bara värre, han hade fått en sak med posten som jag inte tänker gå in på. Men kan lova att varken jag eller rasmus var glad!!!!!!!
"pusta ut nu Linda" *pust, pust*
Nog snackat om den dåliga dan...

Vi var till Bvc också idag och elias fick sina 6 månaders sprutor i vardera lår, det gjorde ont på honom, och mig också. Jag började nästan lipa :( Hatar sprutor men de är ju ett måste.
Han var 69cm lång och vägde 8315g :) Han växer våran lilla sötis! <3

Nu kanske jag inte ens ska åka hem till far min på söndag heller :/ , han är magsjuk men hoppas på att han hinner bli frisk!<3

Vi åt tacos idag, GUUUUD VAAD GOTT!!!!!! har ju bara ätit tonfisk o ris denna vecka..

Hoppas ni har de bra iaf, kram å puss

PEACEANDLOVE!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0