~

känns som om jag har mist alla min vänner, känns som om jag inte har någon kvar.
Jag ångrar att jag flytta annars hade jag haft kvar en vän iaf, den bästa av bästa 
men men .....
Har rasmus o elias o nina iaf och de är jag så glad för. 

Jag vill bara sitta å gråta!!

När jag vart gravid så var de som om alla vänner bara *poff!!!* , dom försvann, vissa sa att dom skulle finnas vid min sida men de gjorde dom inte.. Jag är trött på alla lögner som säger en sak sen bara skiter i det!

Ska nu gå ut och gå, sätta mig på en bänk och bara andas in dagens höst sol.

Hade så bra allihop, kram

PEACE AND LOVE!<3


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag ställer alltid upp. Och de spelar ingen roll hur många barn du skaffar dig, så tänker jag göra de.När J kommit hem, kommer vi och hälsar på och då ska vi hitta på nånting kul!

2009-10-05 @ 20:10:09
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: nina

Det blir så när man får barn, alla vänner försvinner..

men man får sakta men säkert nya vänner..

som är bättre vänner än dom förra som inte försvinner.

Det tar tid, men man får stå ut.

Puss

2009-10-09 @ 11:25:08
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0