-

go kväll på er alla, om de ens är någon som läser min helt värdelösa blogg..
idag har varit en riktigt skit dag, skulle kunna gråta ihjäl mig för att de har varit så jobbigt idag.
är så himla sugen på att gå ut o gå men men, rasmus vill ju iaf absolut inte följa, trist!
idag har de varit .... o .... o .... exakt hela dagen, hur jobbigt är inte det på en skala?
är iaf stolt över min sambo, han kom tre på jobbet denna vecka :)
Elias har två små tandar nu ju, dom pluppar verkligen fram fort, må jag säga.

Guuuud vad jag är dålig på att skriva blogg, ni får ursäkta mig gott folk!!

Idol, vilken jäkla skit. Bara sopor som är vidare, den som vinner må ju vara erik tycker jag, dom andra är inte bra! Kanske hon Reza eller vad hon hette, hon hade en skön röst faktist om jag ska vara ärlig.
Jag behöver vänner, någon jag kan umgås med när rasmus är på jobbet, jag blir så deppig av att sitta tyst hemma i lägenheten hela dagarna.
Om de finns någon som är typ som också är mamma ledig som läser detta så kan du gärna skriva tillbaka så svarar jag så fort jag kan :D

Att skriva blogg de kan vara skönt ibland men de kan också vara så jobbigt, vet liksom inte vad man ska skriva eller inte. Jag vill o behöver klippa håret mitt, de ser förjävligt ut, kanske skaffa nå snygga slingor, typ lila eller något. Har bestämt mig för att börja plugga teori till körkortet sen kanske köra lite med mamma. Vill så hemskt gärna ha ett körkort, de behövs verkligen när man är hemma o har barn.
Sen vill jag börja plugga på distans också men jag måste faktist göra en sak i taget tycker jag :) annars blir de för mycket.
Ska hälsa på kattzerna någon dag också, saknar dom så grymt mycket, kommer gråta så fort jag ser dom :'/ ,

aja ska tydligen sussa nu fast än jag inte kommer kunna sova, har typ för mycket energi idag. Hade gött allihopa och föresten håll tummarna till min kusins flickvän Caroline som är nominerad till "svenska hjältar 2009" .

Peace and love alla, kram kram kram<3


Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0