-.-

Vad gör jag för fel? jag fattar inget alls, mår så himla dåligt. Vet inte längre vad jag ska ta mig till för att få må bra en enda dag!!!
Jag skulle bara vilja gråta men de kan jag inte, de är det jobbigaste med att må så här!
Jag vill bara kunna sätta mig ner o ha en bästa vän bredvid sig och man bara kan berätta hur man känner sig.. Jag saknar att ha en vän att bara finnas i dens famn och gråta eller bara vila sig för att få nya krafter för att orka ställa sig upp och orka med dagarna som kommer. Det är vad jag saknar, som tur är har jag min son som alltid finns vid min sida, jag älskar honom mest av allt och alla i hela världen. Han är helt underbar min lilla solstårle.
Jag har också min sambo men han finns inte alltid tillgänglig. Honom älskar jag också!

Förlåt jag antar att ni tycker att jag tjatar men jag skriver bara vad som finns i mitt huvud.

Ska nu gå hem till min mor med rasmus o elias för att laga käk sedan gå och hälsa på katterna o se om dom har de något bra där dom bor nu för tiden<3
Men först ska jag sminka mig :-)

Peace and love, kram kram kram<3

 saknar min gravid. mage<3



min lilla solstråle<3



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch så jobbigt att må dåligt. Vet hur det kan vara. Minns när jag fick Julia. Jag var 21 år då och ingen av mina vänner hade barn. Kände mig jättelåst och ensam. Hade inget körkort och var tvungen att passa bussar och sånt hela tiden (och vet vet man ju hur bra det går med en liten bebis...).

Vet inte om det är därför du mår dåligt iof, men jag hoppas det blir bättre i alla fall.



Ni gör det så bra alla tre. Är jättestolt över min duktiga lillebror och tycker du gör det superbra hemma med Elias, sötaste ungen :)



Kram

2009-10-04 @ 19:29:09
Postat av: Petra

<3 finns här gumman!

2009-10-04 @ 21:26:23
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: nina

Tyvärr så mår man dåligt när man har fått barn,, allt som händer med kroppen, alla hormoner, vissa får förlossningsdeprissioner flera månader efter förlossningen, + allt som händer runt om i ens liv.

Det är inte lätt, men man lär sig hantera det på något sätt.

Jag har varit deprimerad sen jag var 13, ätit mediciner och skit, men mediciner funkar inte,,

man måste liksom lära sig uppskatta de bra sakerna man ändå har i sitt liv, skita i det negativa, och inse att livet aldrig kommer vara perfekt.

Man mår bra ibland, ibland inte..

det gäller bara att fånga stunderna när man mår bra, så man orkar kämpa upp igen när man är riktigt nere.

men du kommer nog bli mer stabil när Elias blivit lite större, allt blir annorlunda då och man har lärt sig att vara förälder på ett annat sätt.

Men jag finns här om du vill prata, är bara att höra av dig..

Puss <3

2009-10-04 @ 21:54:41
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0