Tisdag

Hej hej, förlåt att jag inte skrivit något i bloggen på länge men har faktist inte haft någon ork, men så är det när man har det stressigt och jävligt.
Men livet flyter på, Elias växer och blir stor, han har nu strl 74 på sina kläder :P nyss hade han ju 62 tycker jag, men som sagt han växer, snabbt!!! Min lilla ängel, han är fortfarande så lugn och snäll. Bits gör han också, han har ju fått två st små gaddar nere. Jag har försökt att få någon bild på det men tyvärr har jag ej lyckats än. Men lovar att det kommer bilder sen. Min vanliga kamera har tagit semester så måste nog lämna in den så att dom får laga den om man nu inte köper en ny kamera dom är ju trots allt inte så dyra.
Jag och Rasmus har en period nu när vi nästan bara bråkar hela tiden, men heeyy älskling, vi ska klara oss ur detta här som vi alltid gör. Jag älskar ju dig och vill absolut inte ha det så här. Vi har klarat oss ut sånt här förr så varför skulle vi inte klara det nu?! <3
Jag saknar mina vänner i skutskär :( det är så jobbigt att inte ha någon att umgås med.
Det verkar som om det inte är NÅGON ALLS som har tid med mig. Att bara umgås kankse någon timme eller bara ta en fika? :( Men men jag klarar mig väl....
Sen har jag ju också funderat på vad kan man köpa för julklapp åt en 8 månaders bebis?(;
Någon som har förslag så är det bara att skriva till mig :) antingen här, msn, facebook, bdb, ja precis vart ni vill.

MSN: [email protected]
Bilddagboken: Angelinpink

Hade bra gott folk, nu ska jag titta lite på någon film.

PEACEANDLOVE <3



en trött mamma och son.

vill bli så smal igen :/ om inte smalare.

Kommentarer
Postat av: nina

JAG finns,, jag har tid att umgås..

men du hör ju inte av dig.. :(

Puss

2009-11-05 @ 16:00:29
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0