Tisdag.

Hej! Idag så har jag vart hemma och slappat. Jag peppar inför imorgon, ska ju på arbetsintervju imorgon på Mc´e donken i Mora. Jag är väldigt nervös men det kommer säkert gå bra! Dom ringde ju mig, så lite intresse har dom nog. Jag ska vara där klockan 15.00 och bussen går till Mora från Orsa klockan 13.00 .. får vänta i noret i 1½ timme, tråkigt men värt det. Jag är så taggad på att få jobba jag vill verkligen komma in i arbetslivet och donken känns perfect för mig. Nog pratat om det.
Idag så har jag också städat lite hemma, diskat och gjort pannkaka så Elias fick Pannkaka med äpplemos. Han tyckte de va jätte gott och ville bara ha mera hela tiden. Haha. Tidigare idag så fick han Lasagne, det fick han igår också och det är verkligen en super hit kan jag lova. Men Elias äter ju allt, det finns inget alls än som han inte tycker om. Han verkar tåla allt också.
Idag så var vi till vårdcentralen, där så skulle vi bli "erbjudna svinvaccin" till Elias, då trodde ju vi att vi skulle dit och prata om för o nack delar, men nej hon ville att han skulle ta sprutan. Hmmm... Vi bokade om tiden till nästa onsdag för att vi skulle få vänja oss vid tanken först. Har ju varit lite upp o ner med det där jäkla vaccinet... Jag vill egentligen inte ge han det för är hemskt rädd för att han ska typ bli så sjuk att han hamnar på sjukhuset, då skulle jag må jätte dåligt och få världens skuldkänslor. Men nu så blir det så, det är bestämt. Han ska få svinvaccin onsdagen den 2/12-09! Rasmus ska också ta vaccin, men för han blir det den 4/12 så de blir på fredag nästa vecka.
Efter det så ska jag bestämma om jag ska ta den eller inte, nu har jag en fråga, vad tycker ni? Ska jag ta den? inte? har ni tagit den? isf hur mådde ni efter den?
ååh är så nojjig.
Men imorgon så ska min mamma, elias mormor vara barnvakt åt lilla Elias när jag är på intevjun, sen ska jag åka hem med Peter. Sen blir det nog en promenad på kvällen där, någon i Orsa som vill följa? :) hhe

aja hade så bra så får vi höras av något mera, jag ska verkligen försöka bli bättre på att skriva här i bloggen. Men kommer ju aldrig på något att skriva :P haha.

xoxo/


PEACEANDLOVE<3



Lasagne ÄR gott!


SWEETHEART!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0