Söndag.

Hej :) Nu va det verkligen ett tag sen. Ursäkta men jag har inte haft någon lust att skriva och har dessutom inte känt att jag haft något att skriva här.
I helgen har jag haft det helt okej för en gång skull. Nu sitter jag och R och kollar på Heartbreak Hotel, fan va skoj den är egentligen.
Vi var in till Mora idag och skaffa lite jul prylar, vart lite kulor med olika färger, glitter, ljus.. ja massa olika!
Men när vi åkte hem så hade det hänt en hemsk olycka mellan Mora och Orsa. Det var en bil som hade gjort en omkörning och då hade krockat med en mötande bil. Den ena hamnade i diket (på en åker) och började brinna, det sägs att mannen som satt i bilen avled :/ HEMSKT! Jag vart helt skakis, så alla ni som jag känner som bor omkring Orsa, skriv till mig. Jag vill veta att ni lever!

Nu orkar jag inte skriva nå mera tyvärr, men ni får ha det så bra. PUSSOKRAM

PEACEANDLOVE<3

ps: nöjd nu petra ;)
och ja vi kommer nog allihopa på fredag!




E, i sin sjukt söta nissemössa (: <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det är sjukt dåligt. Förstår inte alls varför man måste vara elak och dryg bara för att man varit tillsammans.



Tack för omtanken. det är ett skit-företag din festman jobbar på ska du veta. Fyfan ><

Jag är glad att jag slipper det nu, helt ärligt. men det gjorde ju ont att bli uppsagd.



Jag har det ganska bra ändå. detsamma :)

puss och kram

2009-11-15 @ 23:20:36
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: nina

Du är utmanad i min blogg.

http://ninawikizz.blogg.se/?tmp=16095454

Puss

2009-11-16 @ 10:04:39
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0