Saturday.

Tjollahopp!

Idag har det varit en bra dag tycker jag faktist! Min lilla solstråle E vaknade klockan 09.30 i morse, han sover ju så sjukt länge på morgonen. ( Bra bra :)
Så R tog upp E och matade honom medans jag ringde till min älskade mor och hörde om jag kunde få skjuts in till Willys i Mora för att köpa en farsdag present till R. (Hans första farsdag, eyyye)
Vi åkte in till Mora och köpte det i allafall. Imorgon kanske ni får veta vad ;) om jag kommer ihåg att skriva det!
DESSUTOM! Jag + alla andra halebop:are ringer gratis till alla hem telefoner 7/11-8/11 :) sjukt bra.
Så jag pratade med S idag, saknar henne så sjukt mycket. Men vi pratade ialla fall i 1tim o 30min.
Vi hade så mycket att prata om. T ex. att nästa helg kommer S och (HEMLIG) + vovvarna och hälsar på oss här i Orsa. SKOJIGT, can i promise :D

Jag och R orkade ej fixa käk idag så vi gick till ByKrogen och käkade, för mig vart det en BlackAndWhite (MUMS) och för R vart det en Pizza (Apollo) tror jag den hette. Det var skit gott. Sen när vi kom hem igen så var E väldigt trött så vi lade in han i sängen. Men då skrek han hur mycket som helst så då fick han vara uppe med oss ett tag till. Vi tittade på Körslaget. Mycket bra att TeamS och TeamO är i final nästa helg ju.
Efter Körslaget tittade vi på Shanghai Knights (omdestavassåvetjagej) .
Nu ligger R och tittar på inspelat simpson avsnitt medans jag bloggar på..

Imorgon blir det käk hos min mor o P. Fira farsdag med dom ska vi göra och då ska R få present av E (mig) .

PEACEANDLOVE everybody <3


E´s första tandborstning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0