Måndag

Hej på er alla glada människor.

Denna helg har vart jobbig men dessutom jätte rolig.
P o J kom hit i fredags och jag hade sett så mycket fram emot det. Det var en lyckad fredag med massa prat och skratt. Lördagen va värre, men de vill jag ej gå in på här. Men de gjorde verkligen så man vart så trött i skallen.. Ville bara gråta. Igår (söndag) Va också en JÄTTE jobbig dag. FYFAN. Har inte mått så dåligt på länge, men som sagt de är ju också löst nu då, skönt det älsklingen min<3
Förlåt till P o J sen i söndags som hade stått å lagat käk å så va jag o R osams, men de va jätte gott, då jag väl käka ska ni veta. TACK <3

Idag så va jag o E till Mora o handlade en kamera, NikonS220 COOLPIX och lite tröjor till mig. SÅÅÅ skönt att ha nya tröjor, känns verkligen bra ju!

Men nu kommer R snart hem å då ska väl E i säng och jag o R ska väl kramas lite.

PEACEANDLOVE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0