Fredag/Lördag

TRÖTT! de är nog det ända jag får fram just nu. Skulle kunna göra vad som helst för en lugn natts sömn! Jag är så himla slut, mitt huvud är en tickande bomb och jag blir så less.
Min lilla ängel vill aldrig somna och bara skriker hela tiden, tycker så synd om honom. Blir liksom nervös, vet inte riktigt vad jag ska göra när han bara skriker och aldrig vill sluta eller somna. Han har ju väldigt svårt att komma till ro, men de brukar gå bra så länge som vi är hemma. Men inte idag, nej nej nej nej....
Men så här har väl alla det någon gång.
Tänkte berätta lite om vad vi gjort ikväll oså.
Vi var och handlade på ICA, gick självklart, i PLASK vädret. JAG HATAR PLASK VÄÄÄÄDER!!!
Men ingenting man kan göra åt det ju!
När vi kom hem satte jag igång med att fixa vårat käk, de var stekt kyckling med pommes strips + BeasåsHOT!
Mumsigt värre kan jag säga :) Ja är en sån underbar koock (A) hahaha *skoja*

Sen så satt vi och kollade på idol ikväll, HUR I HELVETE KUNDE MARIETT HÄNGA LÖS??!! Hon var ju grym, den mest begåvade av alla idoler. Men tyckte f*n att det var bra att Rabih åkte ut, han har verkligen en meningslös röst, passar till vissa låtar men för det mesta så är han en riktigt mes.
Men men, många gillar honom, mest fjortisar. huuu...

Gjorde efterätt idag också. Grädde med smält vitchoklad och krossad daim med cocktailfrukt till MUMSFILIBABA :D
Och nu är de nu. Sitter och pratar med min underbara Sandra på MSN. skojsigt värre. Hon är rolig hon min älskade lilla gumman!<3
Men som sagt är asa trött.. ska nog sussa snart ( om E har somnat )


Vi får se om jag orkar skriva imorgon igen, hade bra gott folk!
PEACEANDLOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0