Fredag

Finaly Friday! Äntligen så kanske man kan få vila upp sig lite. R börjar tydlingen bli sjuk så de blir väl inte till och vila upp sig nu i helgen heller så de skulle lika gärna kunna vara en vanlig vardag. Just nu sitter jag och lyssnar på lite gammal och ny musik. E och jag sjunger med så snart kommer väl någon granne och klagar ;) hehe. Nej men de är faktist lite bättre idag. Kan vara för att min mor kom över och vi satt och pratade om allt o ingenting igår. Riktigt skönt måste jag säga.
Har fortfarande en fruktansvärd huvudvärk men den går väl över när det är dags i guess.
Ikväll blir det mysa och sitta och se på idol. Måste f*n ta mig ut och gå en sväng, har varit dåligt med det den här veckan. Dessutom så är det ju snöplask ute :( , ska det vara snö ska den vara fast o fin och inte PLASK.
Men vi tar nog oss ut jag och lilla E. hehe!
Kanske skulle träffa kusin idag också men hoppas hon har tid, har så mycket som jag måste få ur mig känns det som. Vill umgås med någon kompis. Saknar alla mina vänner. Förlåt att jag inte varit någon bra vän på sista tiden men har varken mått bra eller orkat höra av mig! Ni får jätte gärna höra av er till mig!
Aja nu ska jag försöka lägga min lilla ängel, han verkar hyffsat trött. Sen blir det väl en dusch också.

PEACEANDLOVE<3

28/4.-09 (hemfärden från BB)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0