Så less.

Sluta klaga på mig! Jag har inte gjort något fel, ni sårar oss. Jag skriver exakt vad jag vill här i min blogg. Jag står för precis allt jag skriver. Annars skulle jag inte skriva det! and that´s it! Dom som vill får ta åt sig, men hur vet ni att jag menar er? Äh, vet ni vad? Jag orkar inte bry mig för jag ska träna upp min självkänsla och detta gör inte så att det går fortare. Men tur som det är så har jag mina underbara vänner och min underbara familj som stöttar mig.
Ett jätte stort tack till Carina som stöttat mig sjukt mycket! TACK TACK älskade vännen!

Nu är middagen klar till imorgon:

Förrätt: Varmbaguett med någon smaskig röra på. :)

Huvudrätt: Ox/Fläskfile med någon slags potatis och en god sås till + BEASÅS :D

Efterrätt: Hallonpannacotta paj. Har aldrig ätit men f*n vad gott det låter :)


BTW: det börjar vända för mitt brynäs igen (: Nice! Krossade Linköping med 6-3 hemma!

Aja snyggingar.

PEACEANDLOVE<3



Sweetheart.

Kommentarer
Postat av: Diana

Okej :) I stockholm, du?

2009-12-30 @ 23:55:42
URL: http://dianam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0