onsdag.

Tänk er, nu är det näst sista dagen på 2009. Det har faktist varit ett ganska hyffsat år tycker jag. Jag har fått bättre kontakt med min kusin och sedan har ju jag och rasmus blivit föräldrar till världens snällaste och finaste Elias. Vi är så himla glad för honom, han är det bästa som hänt oss.
Solen skiner ute idag den 30/12-09. Skönt det, ska ta 14.30 bussen in till Mora för att köpa först lite kläder till mig. Sedan när rasmus slutat (16.00) så ska vi köpa lite grejer åt elias för pengarna han fick i julklapp som egentligen skulle vara en gå-stol, men tyvärr så fick vi ju pengar och här kostar gåstolarna 700 :- då vi fick 500:- Men men, då blir det något annat till honom iaf.
Men blir så less att man inte kan lita på folk. Ska verkligen inte lita på folk längre som jag vet att det inte går att lita på. Men det finns ju undantag på folk som jag kan lita på.

Jag har föresten ett boktips till alla med dålig självkänsla där ute. Den heter: Självkänsla nu! av mia törnblom. Sjukt bra bok. Läs den vetja.

sedan ett film tips till alla er som vill ha: Ice Age 3, snacka om humor :) shit den var bra.

Imorgon är det nyårsafton. Antar att det bara blir att sitta hemma och inte göra något. Har köpt fläskfile-oxfile. Pappa kommer upp, david också. Det ska bli skoj, något förslag på någon förrätt man kan käka? och någon efterätt? Kom med förslag alla ni som läser är ni snälla. :)

Vi fick btw inte någon lägenhet som vi ville ha i Mora, så vi får fortsätta leta, bättre lycka nästa år kankse? -hope so!

Elias har varit förkyld hela hösten/vintern nu. Det bara rinner i hans näsa. Föresten i förrgår (28/12-09) fick han andra delen av svinsprutan. Sedan på natten(fem tiden) låg jag vaken och då började Elias hosta men han spydde, han spydde ner hela sängen.. Jag vart så grymt rädd. Men då hade jag en sån snäll sambo, eftersom jag inte hade sovit något på natten så fick jag  sova och han gick upp med Elias. Sedan väckte han mig halv 8 som bestämt. Vi skulle med en buss in till Mora som gick 08.50. Vi hade ett möte, sedan skulle vi möta Rasmus pappa som kom med en julklapp till elias :) Han fick en tjock jacka och ett par jeans. Nice <3
Sedan shoppade jag lite på cubus, för jag hade ju fått 300 i presentkort där av min älskade sambo. Köpte en klänning och ett par leggins. Klänningen som jag tog hängde på rean, men sen när jag tittade runt lite till så hittade jag ännu fler och då var det ju inte rea på den - :(
När jag komfram till kassan frågade hon vart den hängde då sa jag på rean men att jag hittade några fler på ett annat ställe, men så snäll som hon då var så fick jag den för halva priset :) så då kan jag ju handa för resten idag haha.

Nu har jag tyvärr inte mera att skriva just för tillfället, förutom att jag blir 18 om 57 dagar :P haha

PEACEANDLOVE<3


min son är ej rädd för katter.


Kommentarer
Postat av: nina

Han börjar väl bli för stor för en gåstol iaf så :) Hugo kunde klättra ut sin när han var 9 månader så då var det bara att ta bort den. :P

Bättre att köpa nåt som han kan ha längre :D

Vad bra att du fick handla på rea fast det inte var rea, alltid kul med billig shopping :)

Om det var mig du mena med bättre kontakt med kusin, så är jag jätteglad över det jag med! Det ska du veta! :) <3 Puss gumman

2009-12-30 @ 12:36:46
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vi ska äta mina smarriga laxtoast till förrätt i morgon. Du kan få recept om du vill. Sen blir det citronpaj till efterrätt. Recept på den: http://www.icakuriren.se/Mat-Dryck/Recept/?IncludeText=citronpaj&RecipeId=2992

2009-12-30 @ 14:55:56
Postat av: Diana

Trevlig blogg du har :) allt bra med dig?

2009-12-30 @ 22:43:29
URL: http://dianam.blogg.se/
Postat av: Diana

febrig och förkyld :(

hmm, nej det tror jag inte, hurså :)

2009-12-30 @ 22:52:29
URL: http://dianam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0