Onsdag-

heeej gott folk. Idag har jag haft en sjuuukt bra dag.

Elias gick imorse upp klockan 10.30 (-: *skönt*
Sen så gav jag honom lite välling och sedan så fick han sitta och leka lite på golvet och jag fick ta det lite lugnt!
HEHE. Sedan så knacka det på dörren vid halv 1-tiden , jag tänkte: "Aha nu är de väl grannen som vill något" & där står Sandra Andersson och säger att vi ska åka till stan då. ( Vi hade bestämt halv 2 )! Jag vart skit skrajj att jag tabbat bort tiden eller något men då va det faktist hon som hade strulat lite de lite i huvudet ;-) Men men, så gör ju alla någon gång så jag skyndade mig att borsta tänderna, sminka mig, byta på elias, fixa lite färdig välling, klä på Elias. Ja se så var jag klar för att åka och då skulle vi ju konka in vagnen i bilen (PUST)!! Men men de gick bra.
Vi va upp till GUM för sandra skulle dit. Vi va Nordea, Gina, tittade lite i 9:an, ja vi tittade omkring dä på stan. Sedan åkte vi till Ö&b, Sandra handlade massa häst grejor.
Vi åkte till dollars också, där köpte jag en fin ram (-:
Sandra skulle in till stallet också så vi åkte dit och mockade Enyas BOX. skoj skoj .. haha

TACK MIN ÄLSKADE SYSTER! Jag har haft det en underbar dag idag. Du lyser upp tillvarion du :) Jag älskar dig, du är världens bästa vän. Det känns precis som om vi skulle vara systrar. Du kommer alltid vara min vän. Tack för att du finns<3

Peaceandlove <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0