Fredag, lördag söndag.

HEJ!
Fredag:
Idag så var jag i en sådan stress hela dagen.
Jag städade, jag gick och väntade, vi handlade och pustade ut lite grann. Sen kom det vi väntat på, halv åtta si så där! Då kom min älskade bästavän Sandra, Joakim och dom två hyber fina vovvarna! Vi käkade Taco´s och det var en riktig hit! MUMS.
Vi hade det riktigt trevligt måste jag säga.
Lördag:
Vi var på en marknad, julmarknad. Det var inte direkt den största marknaden, inte direkt som det är i Furuvik. Men de va lite grann, min mamma jobbade där. :) Så duktig så.
Sen så när vi kom hem så gick vi ut och gick. Vi vandrade till Coop Konsum och handlade lite grejer till maten. Elias var så trött så han somnade direkt i vagnen. SÅ HIMLA SÖT! 
När vi sedan kom hem så lade vi in Elias i sin säng och sedan började JAG och SANDRA skala/skära potatis som skulle bli en potatisgratäng. Joakim fick skära upp OXfilen. Han stekte den också. OJOJOJ, vilken festmåltid det vart. haha <3
Elias skrek till innefrån sovrummet och när vi kom in där då va de som blött och lite brunt på hela täcket. Han hade verkligen skitit rejält. Uch ;) hehe. Vi fick torka jätte mycket BAJS då. Sen så fick han bada med Pappa Rasmus. 
På kvällen så spelade vi lite "vem vill bli miljonär" , sandra vad säger du? tjejerna kanske ska söka till MENSA? ;) hahaha
Jag och Sandra gick också en lång prommis med vovvarna, vi fick prata en massa skit utan pojkarna. För dom fick sitta hemma dom :P
Vi bakade goda kakor också. Hehe, MUMS. 
Söndag: 
Idag åkte dom hem :( , SANDRA ANDERSSON, jag kommer sakna dig sjukt mycket.. gör det redan, men vi får väl se om jag kommer ner till er till nästa helg. Skulle vara så skoj. 

idag har vi iaf tvättat kläder och bara slappat. skönt nog. Jag skulle egentligen ha städat men de vart aldrig av.. så typiskt mig. 

PEACEANDLOVE!<3

Here come some PIX...



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0