Fredag, dagen efter julafton!

Hej på er alla läsare! Igår var det julafton. Jag glömde hälsa er god jul, men jag säger det nu istället. GOD JUL!
Vi hade det riktigt mysigt igår, Jag, Rasmus, Elias, Mamma, Peter, Nalle & Sabatini. Vid klockan ett tiden igår kom mamma co. över. Vi stekte lite prinskorvar och värmde på dom klara köttbullarna, kokade potatis gjorde vi också. Elias fick smaka julmat, potatis, sylta och en liten köttbulle. Han tyckte att det var riktigt gott verkade det som, dessutom lite hembakat vitt bröd. Efter att vi käkat så såg vi slutet av grinchen och sedan var det Kalle Anka och hans vänner, för hela slanten.
Efter att kalle anka slutat så kokade vi kaffe och gjorde i ordning fruktcocktail och grädde. Sedan var det julklapps utdelning.
Elias fick många fina leksaker, han fick lite kläder också.
Det var iaf våran gårdag.

Idag så kommer min älskade pappa & mina bröder upp :) Vi ska fira jul idag med dom.
Många mera paket :D yiiipppieee!

Kanske återkommer senare. Hade så bra <3<3


PEACEANDLOVE<3



ELIAS ÄLSKLINGS LEKSAK!

Kommentarer
Postat av: nina

sötnosen :)

sv: Haha ja den meningen lät lite kul :)

Vi MÅSTE ses snart, saknar dig & Elias!!

Puss <3

2009-12-26 @ 21:31:28
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0