Torsdag

Nu va det allt längesedan man skrev här nu igen. Ja men så är det när man har fullt upp hela tiden ;-)
Tittade på "flickvänner från förr" Den va riktigt bra kan jag lova. Snacka om att jag satt och bölade massa i slutet, huu jaa. Ett till film tips är den nya "fast and furious" Den är grym. Vin Diesel, Paul Walker, Jordana Brewster mf.. Grymt bra iaf.
Allt är bra med oss här hemma, vi är ute och går och myser. Nu snart ska kankse mormor komma och hälsa på, dock sover ju min lilla prins, men det går väl att umgås ändå hehe..
Alltså en sak är så sjuuk.. Alla som lämnar en när man får barn, de är så löjligt, men kan ju göra precis samma saker.. Bara lite mera planering. And thats it!




Till Mathilda: Gumman finns här för dig, behöver du prata så finns jag här. :) Hoppas lillkillen kommer ut snart! <3








PEACE&LOVE//  Linda <3

Kommentarer
Postat av: Matilda :)

Tackar detsamma :) Och nu får vi allt hålla tummarna på att han är här inom 2 veckor :) <3

2010-01-14 @ 18:26:04
Postat av: Cecilia

Åhh, fasters lilla Elias <3 Han är så gullig.

Kram på er

2010-01-14 @ 22:00:25
Postat av: nina

Åh dom filmerna är så bra :)

Kul att Elias säger mamma :) Hugo sa mest pappa i början haha :P mamma är ju alltid bäst, såklart ;)

Love you!

Puss

2010-01-16 @ 10:18:43
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0