Onsdag.

Sitter nu här vid datan igen, Elias sover varmt och skönt inne i sin säng. Funderar själv på att lägga mig och sova en sväng. Elias vaknade klockan 03.30 inatt så har varit vaken sen dess. JOBBIGT värre. Men hoppas det blir bättre inatt, behöver verkligen sova nu. Jag vet fan inte vad som håller på att hända längre. Men men jag ska inte ta åt mig, jag har ju lovat mig själv det.

Tur att jag har Veronika, hon tar verkligen vara på min vänskap, det känns bra. Tack vännen att du finns !<3

Btw, nu snöar det ute! Varför i hela världen ska det vara så kallt för? Det känns så hemskt onödigt. hehe

Men men nu ska jag vila mig en stund. Så ni alla mina vänner får ha det så bra :)'

PEACEANDLOVE.

(alla ni som läser detta kan väl skriva erat namn, skulle vara så roligt att veta vilka som läser )

JAG ÄLSKAR MIN ELIAS POJKE :) <3


jAG ÄLSKAR DIG RASMUS<3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag läser alla inlägg. Läser du min blogg??

2010-01-06 @ 14:19:15
URL: http://pippilula.spaces.live.com/
Postat av: Rasmus

Jag läser alla inlägg älskling!

2010-01-07 @ 12:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0