fundering.

Jag har börjat fundera på om jag ska ta ut min piercing i läppen. Jag har lite tröttnat på den. Alltså jag vet ju inte riktigt, men nu när jag fyller 18 den 25/feb så tänkte jag ju pierca tungan. Jag tycker det är mycket snyggare. Eller vad säger ni?
Idag är det fredag. Helt ortroligt vad tiden bara flyger iväg.. Idag kommer Elias pappa Rasmus hit. Känns väldigt bra, så får man lite hjälp hem på söndag också. Inte har man träffat en ända kompis heller. Känns förjävligt, men jag kan inte rå för att folk aldrig hör av sig, jag har ju hört av mig iaf. Så nu är det eran tur mina kära vänner här i skutskär! Uch ja.. Men men sånt är väl livet.
Saknar min kusin Katarina, älskar dig mycket vännen ska du veta. Läs gärna hennes braiga blogg: http://ninawikizz.blogg.se/

Tittar nu på tv4. Ella den förtrollade. Hyffsat bra, älskar låten i slutet! anne hathaway är en sjukt bra skådis. 
Bra filmer som hon med verkat in: 
Ella den förtrollade
Djävulen bär prada
Bröllopsduellen
get smart
Brokeback mountains
En prinsessan dagbok 1 + 2

Dessutom ser hon sjukt bra ut :) håller ni inte med?

 
Elias sover nu han.
Vi väntar på besök också från min faster, hennes man & min farmor.
Nej nu ska jag nog baka någon god kaka tills vi får besök. Hade så bra alla sötisar,
PEACEANDLOVE'


mÖSSAN JAG KÖPTE. btw, bry er inte om hur jag ser ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0